Search This Blog

Tuesday, February 14, 2012

AKU MENEMUKAN CINTA

Dalam kesedihan merenung kehancuran cinta yang lalu seringkali aku lupa untuk melihat kehadapan. Asyik dengan kecewa dan putus harapan. aku sedar aku tidak boleh berterusan begitu.. Cinta tidak kejam untuk dinilai pada kesalahan seorang jejaka. Oleh itu, aku kembali sedar dan bangkit untuk kuatkan diri hadapi kehidupan yang sentiasa mendatang dengan dugaan dan ujian silih berganti! Kekuatan itu, telah membawa aku untuk membuka pintu hati kepada sesorang. Insan yang mewujudkan kepercayaan dalam hati untuk menerima dan menghargai dia. Takdir dan ketentuan Allh penuh dengan rahsia. Hari ini kita diberi hujan dan keesokan harinya datang pelangi:) Mungkin masih awal untuk aku menduga sejauh mana hubungan ini akan bertahan. Tetapi hatiku mula mendetikkan cinta untuknya! Subhanallah aku mencintainya...

Luahan hatiku dapat diterjemahkan melalui lagu ini... semoga perasaan ini datang dari ALLAH dan IKHLAS lahir dari hatiku dan bukan dari mainan serta tipu daya syaitan. AMIN.

DI ATAS SATU CINTA-INDAH DEWI PERTIWI



Jejak-jejak langkahku
Bagaikan lemran waktu
Apakah ku masih bisa terus melangkah
Serpihan hihupku ‘kan ku bangun
di atas satu cinta

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

No comments:

Post a Comment