Search This Blog

Sunday, February 12, 2012

HARAPKAN KEBAHAGIAAN DARI-MU YA ALLAH

HARAPKAN KEBAHAGIAAN DARI-MU YA ALLAH


Jodoh , Ajal , MAut TerletAk padA KuasANya.. Kita sebagai MAnuSia HAnyA mEranCang.. SebaIk mAnA pun KitA meRAncaNg tersEraH puLA paDa ALLAH untuk MemaKbulkaNnya....

YA Allah aku berharap yang terbaik dariMU.. 
Aku tahu dosaku tinggi menggunung...
Aku selalu gagal untuk mengikut sunah dan perintahMU..
AKu mengharapkan Syurga dan Bahagia..
Tetapi amalku lebih kepada ahli Neraka...

Ya Allah..
Inginku bertahan dengan hanya menyintaiMU..
Ingin aku menjadi kuat dengan cintaMU...
Tetapi kenapa cinta manusia juga aku cari..
Sedangkan cinta mereka bukan jaminan ke Syurga..
Malah akan menjerumus ke lembah JAHANAM.

Ya Allah...
Andai sampai masa aku bertemu jodohku..
Ingin sekali aku memiliki tanpa harus bercinta..
Biar nikah yang membuahkan bahagia..
Hingga mekar bunga-bunga cinta..
Yang akan KAU sirami rahmat kasihMU
Hingga kami bertemu lagi di SYURGA-MU..

No comments:

Post a Comment